Garanti Şartları

1.    Garanti süresi, NasBag tarafından belirlenen kurallara bağlı olarak ürünün tüketiciye teslim tarihininden itibaren başlar ve (1 yıl) yılın sonunda sona erer. 1 yılın sona ermesi halinde bu süre hiçbir şekilde uzatılamaz. NasBag tarafından verilen 1 yıl garanti , ilk 6 aya kadar müşteri hizmetleri yetkilisi tarafından uygun görülecek gerekli durumlarda ürün değişimi ve 1 yıla kadar bakım ve tamiri kapsamaktadır.
2.    Garanti kapsamında hasar ve kullanım tespitlerinde NasBag ve müşteri hizmetlerinin kayıtları doğru kabul edileceği taraflarca beyan ve kabul edilmiştir.
3.    Garanti kapsamında NasBag ve müşteri hizmetleri tarafından verilecek karar ve tespitler nihai olacak ve ürünün değişim veya tamiri ile ilgili kararlar NasBag tarafından verilecektir.
4.    Bu garanti kapsamından yararlanılabilmesi için ürünün garanti kapsamı koşullarına uyulması, NasBag tarafından belirlenen kişiler dışında bir kişi tarafından bakım ve tamir yapılmamış olması, ürünün belirlenen kullanım kurallarına uygun olarak kullanılmış olması, ürünün kullanımında kampanyadan yararlandı ise yararlanan abonenin herhangi bir kusur ve ihmalinin olmaması ve hasar ya da sorunun herhangi bir şekilde kullanan abonenin hiçbir kusur ve ihmali ile meydana gelmemiş olması gerekmektedir.
5.    Ürünün garanti süreci içerisinde üretici firmanın koymuş olduğu aksesuar veya fermuarların arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Ürünün tamir süresi en fazla 30 (otuz) iş günüdür ve bu süreden daha fazla bir sürede ürünün tamirde kalması halinde eklenecek tamir süresi her halukarda 30 günü aşamaz.
6.    Üretim hatası ve/veya garanti kapsamındaki bir sorun ile atölyeye gelen ürünün tamiri 30 (otuz) iş gününde gerçekleştirilemiyorsa, atölye raporu müşteri kaynaklı bir arıza olmadığını gösteriyorsa ürün aynı model ya da muadili ile değiştirilir.
7.    Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydı ile (1 yıl) yıl içerisinde aynı sorunu, müşteriden kaynaklanmaması şartı ile üçten fazla tekrarlanmaması halinde ürünün muadili ile ücretsiz olarak değiştirilecektir.
8.    Ürünün hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan sorunlar (fermuara astarı sıkıştırmak, fermuara aksesuarı sıkıştırmak, derinin delinmesine sebep olmak v.b.) garanti kapsamı dışındadır.
9.    İşbu bilgilendirme kapsamında müşteriye teslim edilen ürün ile ilgili olarak Nas Çanta ve Aksesuar Ticaret İthalat İhracat Limited Şirketi ya da www.nasbag.com.tr ‘ in her türlü sorun hususunda üretici/ithalatçı firma olarak sorumluluğunda bulunmaktadır,
10.    Müşteriye teslim edilen ürünün çalınması kaybı ve/veya hasar görmesi vs durumlarında da abonenin sorumluluğu devam edecektir.
11.    Garanti şartları aşağıda belirtilen durumlarda geçersiz olur.
12.    Ürünün tüketici tarafından normalin dışında kullanma, aykırı olarak veya kötü kullanılması durumunda garanti dışı kalır.
13.    Darbe veya ıslaklığa, aşırı sıcak veya soğuk çevre şartlarına maruz bırakılma veya bu şartların ani değişikliklerine, çürümeye, aksesuarları ve fermuarları oksitlenmeye karşı garanti dışı kalır.
14.    NASBAG'in üretim atölyeleri haricinde ürünün dikilmesi, tamiri, tadilatı NasBag'in haricindeki atölye, terzi veya müşteri tarafından yapılan müdahaleler durumunda garanti kapsamı dışına çıkacaktır.

 

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR